Sifat xizmati

MChJ QK «Remedy Group» kompaniyasida yuqori menejment qaroriga binoan sifat menejmenti xizmati (SMX) ishlab chiqilgan, hujjatlashtirilgan, joriy qilingan va hozirda ish holatida saqlanib kelinmoqda. Ushbu tizim jarayonlarining har biri zamonaviy sifat menejmenti tamoyillari va tegishli GMP talablarini hisobga olgan holda boshqariladi.

Ishonchimiz komilki, muvaffaqiyatli ishlaydigan va doimiy ravishda rivojlanib kelayotgan qo’llab-quvvatlash tizimi, uning milliy va xalqaro talablar va me’yorlarga muvofiqligi – bu mahalliy farmatsevtika sanoatini rivojlantirishning yagona tsivilizatsiyalashgan yo’li va «QK Remedy Group» MChJ mahsulotlarining samaradorligi va xavfsizligi kafolati.

«Remedy Group» MChJ qushma korxonasi sifat menejmenti tizimi quyidagi prinsiplar asosida ishlaydi:

  • Istemolchi talabi
  • Rahbarning tutgan o‘rni (etakchilik qobiliyati)
  • Xodimlar hamjixatligi
  • Jarayonga yondashish
  • Boshqaruvga tizimli yondashish
  • Uzluksiz rivojlanish
  • Faktlarga asoslanib qarorlar qabul qilish
  • Hamkorlar bilan o‘zaro foydali aloqalar

SMX ning qo‘llash doirasi:

  • Asosiy farmasevtik mahsulot ishlab chiqarish (farmasevtik faol xom ashyo va tayyor dori vositalari)

SMXning asosiy jarayonlari:

  • Strategik rejalashtirish
  • Marketing
  • Xaridlar
  • Infratuzilma boshkaruvi va texnik ta’minot
  • Realizasiya
  • Xodimlar boshkaruvi
  • Sifat ta’minoti
  • Sifat nazorati
  • Mahsulotni saqlash

«Remedy Group» MChJ qo‘shma korxonasi bosh direktori korxonada SMXni joriy qilish va natijalarni doimiy yaxshilab borish mas’uliyatini uz buyniga olgan. Bosh direktor shaxsan yoki sifat boshqaruvi buyicha raxbariyat vakili orqali Sifat Boshqaruv Tizimini nazorat qiladi, natijalarni baholaydi, kerakli tadbirlarni amalga oshiradi va uzluksiz rivojlanishni ta’minlaydi.