ArkealoGeNDz Маркетинг
Omnium profecto artium medicina nobilissima. (Hippocrates)
RussianEnglishUzbek

Маркетинг

Ишлаб чикарган дори воситаларини сотишга чикаришда истеъмолчилар талабларига таяниб иш тутиш корхона стратегиясининг асоси булиб хисобланади. Бизнинг стратегияга кўра, ишлаб чиқариладиган ва сотиладиган маҳсулотлар истеъмолчининг дид ва талабларига мос келиши шарт. Бу аввалам бор, дори маҳсулотининг сифатидир. Дорининг сифати истеъмолчига маҳсулотни кабул қилганда унинг хавфсизлиги, таъсирчанлиги ва сифатлилигига кафолат бера оладиган интеграл тизимдек бўлмоги керак. Айни пайтда, маҳсулотдаги таъсирчанлик ва хавфсизлик хам дори маҳсулотининг сифатини белгилаб берувчи ўлчовлар ҳисобланади.

МЧЖ «REMEDY GROUP» ҚКси доимий равишда ўз маҳсулотларининг нархи,  ички ва ташқи бозордаги рақобатдош корхоналар устида маркетинг изланишлари олиб боради.

RG Ишлаб чиқариш

  • slider-24.jpg
  • slider-08.jpg
  • slider-07.jpg
  • slider-22.jpg
  • slider-09.jpg
  • slider-01.jpg
  • slider-11.jpg
  • slider-21.jpg
  • slider-05.jpg
  • slider-17.jpg
  • slider-16.jpg
  • slider-19.jpg
  • slider-13.jpg
  • slider-02.jpg
  • slider-15.jpg
  • slider-20.jpg
  • slider-10.jpg
  • slider-03.jpg
  • slider-14.jpg
  • slider-18.jpg
  • slider-23.jpg
  • slider-04.jpg
  • slider-12.jpg
  • slider-06.jpg
4-element-4
Finland inotur picma